Blog

Dag 1

Dag van vertrek

In de ochtend om half 9 vertrokken, Jordy opgehaald, hij rijdt de auto weer terug vanuit vliegveld Bremen. Onderweg vele flitskasten gehad en aangezien Aart reed zal er  ongetwijfeld minimaal 1 bekeuring in de bus verschijnen.

Om kwart voor 11 aangekomen op het vliegveld. Koffers inchecken en toen kwamen we er achter dat aart zijn telefoon in de auto was blijven liggen, dus Jordy lief aangekeken en hij weer naar de auto om de telefoon op te halen.

Als afscheid nog maar even een kop koffie en een broodje. En ja, toen was het moment van afscheid nemen van Jordy.

Toen op weg naar Ryanair. dat duurde natuurlijk weer vreselijk lang en 40 minuten te laat vertrokken pffff. In het vliegtuig kwam ik naast een hele gezellige Duitse vrouw te zitten, maar niet heus, trok geen mond los, groette zelfs niet eens toen ik naast haar kwam zitten.    ( ze las een Duitse krant vandaar dat ik weet dat ze Duits was).

Om 17.15 uur geland, Aart wachten op de koffers en ik alvast naar de auto huur. Ik dacht al wat duurt het toch lang dat Aart komt, wat bleek, zat hij op een groene koffer te wachten ipv een zwarte koffer. En maar wachten, iedereen was al weg en er lag dus nog maar 1 koffer op de band. Tja, dacht  hij, misschien is deze toch van ons, ik zal hem er maar eens afhalen en open maken, en ja hoor, onze kleding zat er in!

Ondertussen had ik de nodige problemen bij het auto verhuurbedrijf. De creditcard weigerde voor onze borg. Ik Interhulp bellen, nee hoor, er is niks aan de hand, hij moet het gewoon doen.  Niet dus! Na veel vijven en zessen, een auto gehuurd voor 2 dagen, cash betaald, konden we eindelijk weg. Ondertussen waren we dus al een uur verder.

In de auto verhuurder gebeld dat het wat later werd dan 18.00 uur, 19.15 uur om precies te zijn. Gelukkig hadden ze zoveel geduld. Aangekomen bij het huisje, na eerst natuurlijk nog weer verkeerd gereden te hebben, stonden ze op ons te wachten. Wat een prachtig huis! Hier ga ik het wel 2 maanden in uit houden. Alles gerenoveerd, 2 badkamers, 2 slaapkamers en beneden nog een soort of slaapvertrek met een slaapbank. Nog even naar het zwembad gelopen, ook erg mooi.

Afscheid genomen, ontzettend hartelijke mensen. En daarna na een restaurantje in de buurt gelopen om te eten. Wat hadden we een honger. Ons volgepropt met pan de ajo en een dikke T-Bone steek, heerlijk! Echt weer even bijgekomen.

Terug naar ons huis. Koffers uitgepakt en op bed geploft. Pffff, wat een dag.

Hallo!
Probeer uw eigen website te maken, net als ik! Het is makkelijk en u kunt het gratis proberen